Ostoehdot

1.  Maksu
2.  Turvallisuus
3.  Luottotietojen tarkistus
4.  Toimitukset
5.  Toimitusaika
6.  Jälkitoimitus
7.  Takuu
8.  Palautusoikeus
9.  Reklamaatiot
10. Väärennetyt tilaukset
11. Kuljetusvauriot
12. Lainsäädäntö
13. Henkilötietojen suojauskäytäntö
14. Ikäraja

1. Maksu

Voit maksaa luottokortilla, laskulla, PayPal-maksupalvelun kautta tai pankin suoramaksulla.

Kortti- ja PayPal-maksun ehdot

Hyväksymme tällä hetkellä Visa-, MasterCard- ja American Express-kortit. Kortti- ja PayPal-maksut käsittelee yhteistyökumppanimme Digital River World Payments, ja ne ovat täysin turvallisia. Katso kohta Turvallisuus jäljempänä. Suurin sallittu tilaussumma korttimaksuissa on 680 euroa. Summa varataan tililtäsi, kun hyväksyt tilauksen ja veloitetaan toimituspäivänä.

Yksityishenkilöiden maksuehdot

Sinun on ilmoitettava henkilötunnuksesi jos haluat maksaa laskulla. Uusien asiakkaiden luottoraja on 170 euroa. Mikäli tilauksesi ylittää tämän summan ota yhteys asiakaspalveluun. Maksun suorittaminen tulee tapahtua 14 päivän kuluessa laskun päivämäärästä. Lasku ja pankkisiirto toimitetaan tuotteiden mukana. Maksumuistutuksista veloitetaan lain mukainen 5 euron muistutusmaksu. Lisäksi peritään 8 prosentin viivästyskorko.

Yritysten maksuehdot

Ilmoita yrityksesi y-tunnus ALV-muodossa kun haluat tilata laskua vastaan. Maksun suorittaminen tulee tapahtua 30 päivän kuluessa laskun päivämäärästä. Lasku ja pankkisiirto toimitetaan tuotteiden mukana. Maksumuistutuksista veloitetaan lain mukainen 5 euron muistutusmaksu. Lisäksi peritään 8 prosentin viivästyskorko.

Pankin suoramaksut

Mikäli olet asiakkaana joissain seuraavista pankeista ja käytät heidän internetmaksupalvelua, voit maksaa laskun suoraan pankkisi kautta:

Nordea
OP-Pohjola
Aktia
Säästöpankki
S-Pankki
Danske Bank
 

Saat yksityiskohtaiset ohjeet kuinka pankin suoramaksu toimii kun olet tehnyt tilauksesi ja siirryt pankkisi kotisivulle. Muista suorittaa ostosi valmiiksi ennen kuin siirryt pankin sivulle. Huom! Voit käyttää verkkopankkimaksua ainoastaan yksityisasiakkaana.

2. Turvallisuus

Kortti- ja PayPal-maksut  käsittelee Nordicinkin yhteistyökumppani  Digital River World Payments, jonka maksuliikenne täyttää kansainvälisten turvallisuussäännösten vaatimukset (PCI ISS), jotka  VISA, Mastercard, Diners, American Express ja JCS ovat yhdessä sopineet. Maksumenetelmä käyttää 3D securea, joka on Visan ja Mastercardin kehittämä tietoturvan standardi, jotta kortin myöntäjällä on mahdollisuus tarkistaa asiakkaan henkilöllisyys internetissä tapahtuvassa kaupanteossa. Kun maksat kortilla, niin sinut ohjataan Digital River World Paymentsin sivuille, jossa täytät korttitietosi ja suoritat maksun. Siirrot niin asiakkaan ja Nordicinkin kuin Nordicinkin ja Digital River World Paymentsin välillä suojataan SSL:llä. SSL on lyhenne sanoista Secure Sockets Layer ja se tarkoittaa, että korttitiedot lähetetään suojatun yhteyden kautta, jolloin asiattomat henkilöt eivät voi nähdä korttisi tietoja. Nordicink ei koskaan käsittele tai tallenna korttitietojasi.

CVV tai CVC on kolmi- tai nelinumeroinen varmistusnumero, jota käytetään lisäämään turvallisuutta internetissä tapahtuvissa korttimaksuissa. CVV-koodi (Visa) tai CVC-koodi (Mastercard/Eurocard) on painettuna korttisi taakse nimikirjoitukselle varatulle kentälle ja kyseessä on aina kolme viimeistä numeroa. American Expressistä löydät CVV-koodin kortin etupuolelta, neljä numeroa korttinumeron oikealla puolella.

Jos haluat lisätietoa Digital River World Paymentsista, klikkaa tästä.

3. Luottotietojen tarkistus

Nordicink pidättää oikeuden tarkistaa luottotiedot kaikkien tilausten yhteydessä. Kun ostat tuotteita laskua vastaan tarkastamme luottotietosi. Jos tilaus laskua vastaan ei luottotietojen tarkastuksen vuoksi onnistu voit aina valita maksutavaksi luottokortin, PayPal:n tai pankin suoramaksun.

4. Toimitukset

Tilausten yhteydessä veloitetaan 4,95 euron rahtikulut. Enintään 2 kg painavat tilaukset toimitetaan kirjeenä. Yli 2 kg painavat tai tilaa vievät tilaukset toimitetaan postipakettina (noudetaan ilmoitetusta postin toimipaikasta). Yksittäisten tuotteiden osalta voi muu maksu olla voimassa. Tästä ilmoitetaan selkeästi ennen ostotapahtumaa.

5. Toimitusaika

Arkipäivänä ennen kello 12.00 tehty tilaus pakataan ja lähetetään varastostamme samana päivänä, jolloin se toimitetaan kotiosoitteeseesi 2-3 päivän sisällä. Tämä koskee kirjeenä lähetettäviä tilauksia, jotka maksetaan kortilla tai laskulla. Jos tilauksesi lähetetään postipakettina, toimitus kestää pari päivää kauemmin. Postipaketit noudetaan postin toimipisteestä.

6.  Jälkitoimitus

Jos jokin tuote on tilapäisesti lopussa, siirtyy tilaus jälkitoimitukseen, kunnes se voidaan toimittaa kokonaan.

7. Takuu

Nordicink takaa, että tarvikkeita voidaan käyttää niissä tuotteissa, joihin tarvikkeiden ilmoitetaan sopivan Nordicinkin sivustossa.

Nordicink takaa, että tarvikkeet eivät vaurioita niitä tuotteita, joihin tarvikkeiden ilmoitetaan sopivan Nordicinkin sivustossa.

Nämä takuut ovat voimassa edellyttäen, että tuotteet, joihin Nordicinkin tarvikkeita aiotaan käyttää, on valmistettu käytettäväksi ETA-alueella. Nordicinkin myymiä mustepatruunoita voi käyttää ainoastaan tulostimissa, jotka ovat ostettu Euroopasta.

Jos tuote ei toimi odotetulla tavalla, Nordicink antaa takuun tuotteen vaihdosta uuteen. Tulostimesi takuu on voimassa riippumatta siitä, minkä merkkistä mustepatruunaa tai värijauhekasettia päätät käyttää.

Myönnämme Nordicink-tuotemerkin muste- ja värijauhetuotteille 3 vuoden takuun. Muilla tuotteilla on 1 vuoden takuu, ellei muuta ilmoiteta. Muutoin valmistajan takuu on voimassa.
Takuu ei koske käytettyjä mustepatruunoita..

8. Palautusoikeus

Voit perua tilauksesi ilman erityistä syytä 30 päivän kuluessa sen toimituksesta. Palautettavan tuotteen on oltava virheetön, kokonainen ja avaamattomassa alkuperäispakkauksessa (sinetti ja suojamuovi eivät saa olla rikki).

Pyydä asiakaspalvelusta lisäohjeita ja palautuslomake, joka täytetään ja lähetetään palautuksen mukana.

9. Reklamaatiot

Takaamme, että tilaamasi tuotteet ovat virheettömiä toimitettaessa. Jos tuotteessa tai toimituksessa on virhe, on tärkeää, että otat mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme virheen korjaamista varten. Asiakaspalvelu ottaa virheilmoituksesi vastaan ja lähettää palautuslomakkeen, jonka voit täyttää ja lähettää yhdessä palautettavien tuotteiden kanssa. Korvaava toimitus on luonnollisesti täysin maksuton. HUOMAUTUS Ota yhteys asiakaspalveluun reklamaation hyväksyntää varten, ennen kuin palautat virheellisen / väärin toimitetun tuotteen.

10. Väärennetyt tilaukset

Teemme yhteistyötä poliisin kanssa, ja kaikista väärennetyistä tilauksista ja huijausyrityksistä ilmoitetaan poliisille. Nordicink antaa poliisille kaikki tarvittavat tiedot asian tutkintaa varten.

11. Kuljetusvauriot

Vastaamme kaikista vaurioista, joita voi syntyä kuljetettaessa tuotteita asiakkaille. Jos huomaat toimituksen yhteydessä, että tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, ilmoita asiasta heti postiin. Jos posti ei ota vastuuta vahingosta, ota yhteys asiakaspalveluumme. Kun asiakas palauttaa tuotteen meille, hän on vastuussa tämän kuljetuksen aikana syntyvistä vaurioista.

12. Lainsäädäntö

Kiistatapaukset ratkaistaan Ruotsin lakia noudattaen, koska Ruotsi on yhtiön kotimaa ja se maa jossa kaikki kaupankäynti tapahtuu.
Nordicink noudattaa kuluttajavalituslautakunnan (ARN) suosituksia. Kiistatapauksissa voit myös saada apua täältä: ec.europa.eu/odr

13. Henkilötietojen suojauskäytäntö

Noudatamme ruotsalaista lainsäädäntöä henkilötietojen osalta. Yksilölle on säädetty hyvä suojaus henkilötietojen tallennuksen suhteen. Lain mukaan meidän on pyydettävä sinulta lupa tietojesi käsittelyä ja tietokantaan tallennusta varten. Kun ostat Nordicinkista tuotteita, annat tämän luvan. Nordicink käsittelee kaikki henkilötiedot, jotka annat tai jotka saamme oston yhteydessä, henkilötiedoista vastaavan tahon ominaisuudessa. Tietojen tarkoituksena on mahdollistaa asiakkaan yksilöllinen huomioiminen sekä yhteydenpito Nordicinkin ja asiakkaan välillä.

14. Ikäraja

Emme voi ottaa vastaan tilauksia alle 18-vuotiailta henkilöiltä.